Höst/årsmöte 2021

ÄNTLIGEN!
Bäste medlem! Styrelsen kallar Dig till Sällskapets 76:e höst/årsmöte
Torsdagen den 28 oktober 2021, Kl. 19:00 Plats: Borås Kongress, ingång genom huvudentrén på Järnvägsgatan.
OBS! Ändrad lokal!

Utöver behandling av de ärenden som Sällskapets stadgar föreskriver kommer Kvällens gäst, Niklas Ivarsson, som varit med från starten av den kända musiktjänsten Spotify, vilken erövrat mer eller mindre hela världen, att berätta om sitt spännande liv! Niklas är född och uppvuxen i Borås, där han idag bor och har sin verksamhet. Moderator är Ingemar Brink.
Kvällens supé består av:
Förrätt: Klassisk toast Skagen, smörstekt bröd, dill, citron.
Varmrätt: Örtbakat svenskt majskycklingbröst, potatiskaka, rödvinssås, tryffel- och dragonemulsion samt rotfruktscrisp. Kaffe och sötsak.
Priset är 280 kronor inkl. vatten/lättöl. OBS! du som tidigare betalat till det inställda vårmötet 2020 måste dock anmäla dig till mötet på vanligt sätt på hemsidan! Om du är osäker på om du betalade då, se här bifogade lista. Du som inte betalat tidigare gör detta till Sällskapets bankgiro 461-9631 eller till vårt swishnummer 123 383 9602. Du måste ändå anmäla dig till mötet på vanligt sätt! OBS! Anmälan giltig först när betalning utförts.
Börja gärna kvällen med mingel i baren som öppnar kl. 17.30. Intagna bordsplatser till mötet behålles hela kvällen! Önskad dryck förutom lättöl/vatten köpes och medtages från baren.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer!
Vi utgår från att samtliga närvarande är fullt vaccinerade!
Vi ber er iaktta försiktighet även om restriktionerna är släppta!

LOTTERI – betalning med swish eller kontanter.

Klädsel: Kavaj.

Anmälan om deltagande till mötet och supén görs på hemsidan: www.gamlaborasare.se senast måndagen den 11 oktober samtidigt som avgiften betalas för den som inte tidigare gjort det! Max antal deltagare är 300 personer. Hörslinga finnes.
Avanmälan via SMS senast 26/10 kl 12 till mobilnr. 070-732 48 00.

Hjärtligt välkommen!

OBSERVERA: Enligt nya krav på integritetspolicy under GDPR (General Data Protection Regulation) är flikarna ”Deltagare vid nästa möte” och ”Medlemmar” på vår nya hemsida lösenordsskyddade. Vårt lösenord är GB1944.
Medlemskap för ny medlem görs på föreningens hemsida www.gamlaborasare.se under fliken ”Medlemsansökan”.